Sivut

tiistai 30. joulukuuta 2014

Uudet kengät

Moikka!
Jemina tuli meille maanantaina yöksi, ja tänään päätettiin ottaa vähän asukuvia. 
Sain mummoltan joululahjaksi uudet kivat kengät, jotka esittelen teille tässä postauksessa. Ihastuin heti niihin kenkiin, mutta ainoa huono puoli niissä on että niitä voi käyttää vasta kesällä, koska niitten pohja on talvella tosi liukas ja huono. Heti kun kähettiin ulos kuvaamaan, niin meinasin lentää pyrstölleni, joten jätän nämä kengät ihan suosiolla kesäksi :D





Kengät on siis mun mummon vanhat, jotka sain sitten siltä joululahjaks tänä jouluna. Kengät on kuulemma aika vanhat, mut ne on tosi hyvässä kunnossa. Ne on tehty nahasta, ja niissä on kiva hopeinen solki koristeena. Sain myös semmoiset punaiset melkein samanlaiset, mutta niissä oli vähän turhan korkea korko, joten annoin ne siskolleni. 
Mun siskokin tykkää näistä mun kengistä, joten sekin varmaan aikoo käyttää näitä, mutta mää niitä enimmäkseen käytän. 
Nää on siis mun ihan ensimmäiset korkkarit, niin vielä vähän hankaluuksia kävellä, niinkuin varmaan kaikilla aluksi. Määhän oon tosi lyhyt verrattuna mun kavereihin, tai on mulla muutama mua lyhyempikin kaveri, mutta vihdoin tunnen oloni hieman pidemmäksi kun käytän näitä!



Onko teillä kellään tällaisia kenkiä?
Onko teidän kavereilla tai tutuilla kyseisiä kenkiä?

4 kommenttia:

  1. Makeet kengät, ja kiva postaus!:-)

    VastaaPoista
  2. Kannattaa totutella korkoihin hiljakseen, käytät vaikka kotona sisällä jotain matala korkoisia juhlakenkiä niin jalat alkaa tottua. :) myös siivoaminen ne jalassa on hauskaa! Olen tanssiharrastuksen kautta esityksessä ollut monta kertaa korot jalassa ja nuo neuvot ovat omalla kohdalla helpottaneet niiden käyttöä. Nuo kengät ovat kivan näköiset, ehkä tosiaan paremmat syksyllä ja keväällä kuin talvella. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitos näistä neuvoista:D! Pitääpä ruveta harjottelemaa ahkerasti.

      Poista